Post by fitanrovasgeu on Feb 7, 2022 8:25:49 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Off The Road - OTR Open World Driving ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Off The Road - OTR Open World Driving IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Off The Road - OTR Open World Driving 2022 version ▞▞▞
Erg indrukwekkend. Loopt goed in een oude telefoon.
Off The Road - OTR Open World Driving እሽቅድድም mwi
Het is een geweldige game, maar je kunt het beter maken door het gemakkelijker te maken, zodat we op elk moment multiplayer kunnen spelen zonder level-ding, dat is wat het voor mij verpestte
Cool spel
Ik ben onder de indruk van alles behalve dat je een cc nodig hebt om gewoon een andere vrachtwagen te kopen. Ik vind het ook niet leuk dat het niet online is en het gebrek aan voertuigaanpassingen
Ik ben dol op dit spel, maar ik zou willen dat ze het meer zouden updaten en het gemakkelijker zouden maken om kaarten te verzamelen om nieuwe voertuigen te ontgrendelen zonder echt geld uit te geven
Bagageruimte
Ik heb genoten van dit spel. En ja ik begrijp dat advertenties nodig zijn. Nu is het vrijwel een onspeelbare advertentiemachine.
Leuk spel Heb nu niet de auto "karma" vrijgespeeld. Fijne auto alleen het is naar dat de hitbox aan de voorkant van de auto niet klopt. Als je een boom zoekt zit die boom in de auto en dat klopt niet helemaal. Voor de rest leuk en goede graphics.
Welnu, deze game heeft behoorlijk wat toevoegingen, maar afgezien daarvan had het geweldige gameplay en mechanica. Absoluut leuk om te spelen, en je kunt elk voertuig ontgrendelen door de tokens voor elk voertuig te vinden.
Spel crasht steeds
Beste spel ooit en ofline
zeer goede game, maar 2 sterren vanwege alle advertenties waardoor je $ 5 per maand aan deze game uitgeeft, wat geen maandelijkse sub waard is.
Onspeelbare game die maar op een kwart van mijn scherm laadt. Ik kan absoluut niets doen, dus ik verwijder. Jammer, want het zag eruit als een leuk spel, alleen jammer dat het duidelijk fout zat.
Absoluut geweldig spel... geruïneerd door hebzucht van ontwikkelaars.Ik heb net betaald voor geen toevoegingen en 5 minuten in het spel realiseerde ik me dat elke keer dat je nummer ondersteboven eindigt, je 200 munten moet betalen om het weer omhoog te draaien. Ik bedoel, kom op, dit gebeurt veel te vaak. Zeer ontevreden.
Graphics zijn echt mooi, maar dat is het dan ook. Nieuwe voertuigen zijn zo ongelooflijk duur dat je ongeveer 6 maanden zou moeten grinden om er een te ontgrendelen ... misschien. Eerder een jaar. Het is de moeite waard om te winnen bs
Vet cool, maar wel jammer dat alles zo duur. Doe daar wat aan A.U.B.
Blown Away: First Try Arcade ltm
Alles lijkt perfect, maar er is geen dag en nacht en zelfs geen enkel voertuig heeft werkende koplampen en achterlichten. Het meest irritante is het stuiteren van alle auto's, waardoor het moeilijk is om te rijden.
Het is leuk👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😃😃😃 😃😃👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👑👑👑👟👟👑👟👑💰💰💰💰👑👑👑👑👑👟👑👑👟👑👑👑👑👟👟👟 het is net echt DUIMPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
👌
De game is geweldig, maar het geld is zo verdomd moeilijk te verdienen en omdat iedereen lid wordt van VIP en de uitgever geld geeft, repareer dit alstublieft
Ik zou graag willen dat als je een morden-stad maakt en wat meer huizen en arbeiders, dit het realistischer maakt, anders is het spel echt heel goed 👏👏👏👏👏👏👏👏
Ik geef 5 steren om dat
Leuk hoor jammer dat ik z3g gewoon optimus prime zo v33l puzzels h3bt jammer
Ik will dta je boomen Kon kape en iets minder hobelige wegen leuk spel
Bedankt Dogbyte. Dit is een geweldig spel voor offroad-liefhebbers. Geweldige graphics en voertuigen, prachtige natuur. Ik wacht op een nieuwe kaart. nogmaals bedankt... Ik speel dit spel op mijn pc met PrimeOS. Cool hé.!...
Het lang voor dat het begonnen is
Beste leuk
Off The Road - OTR Open World Driving Balapan dfo
heel leuk maar niet veel te doen
Het is een geweldig spel met geweldige fysica, maar het is te moeilijk om geld te verdienen en de voertuigen zijn te moeilijk te verkrijgen, tenzij je bereid bent veel te veel geld uit te geven of een absurd onrealistische hoeveelheid tijd aan het slijpen en gewoon hopen dat je de kaarten krijgt die je nodig hebt en ik hou niet van de maandelijkse betaling, maak gewoon de individuele voertuigen koopbaar
De slechtste game ooit gespeeld... De graphics zijn ongetwijfeld goed, maar je bent de enige op het eiland en er is niemand anders om je heen.... Ik denk dat je de game had moeten maken met een kaart van een stad en geen eiland met traphic, openbare en zelfs maar iets om op te rijden.... Over het algemeen is het een zeer slechte game....
Ziet er tof uit maar de game wil niet starten bij mij blijft maar op het laat scherm staan
Ik vond het gewoon heerlijk om off-the-road te spelen, vooral online met mijn vrienden.
Het is best leuk. Ik vind het leuk hoe je aan geld kunt komen en dat het een open wereld is. De bedieningselementen zijn een beetje moeilijk omdat het voertuig de hele tijd zijwaarts glijdt, maar je went eraan.
Ik ben dol op het spel, maar ik heb zoveel geld naar een vliegtuig gestuurd dat ik het in multiplayer niet kan gebruiken en het is gewoon niet goed, dus repareer dit alsjeblieft
Wat een leuke game dit moet je goed spelen offline het is heel mooi
De game is geweldig, maar er moeten 2 dingen gebeuren: je moet de prijs van het voertuig verlagen omdat het een eeuwigheid duurt om genoeg munten te sparen om er een te kopen en je moet ervoor zorgen dat je voertuig van kaart naar kaart met je reist
Toen ik het spel opende, liet het zien dat ik een VIP-lid ben en dat ik toegang heb tot alles gratis voor VIP en wanneer ik het spel de volgende dag heb geopend, laat het zien dat ik geen VIP ben. Repareer het zo snel mogelijk.
Het spel heeft een geweldig concept en bovengemiddelde uitvoering. Maar de zeer zichtbare zoektocht naar in-app-transacties schrikte me echt af. Er is niet veel te doen, maar veel om het te doen. Maar zelfs die variëteit is behoorlijk ontoegankelijk totdat je iets betaalt. Je kunt de lucht- of watervoertuigen niet drijven totdat je een vip bent of veel munten bij elkaar komt. Waarvoor roaming de eilanden is een betere methode dan de missies en dat is gewoon een grote nee. ¯\_(ツ)_/¯