Post by unonintere on Feb 7, 2022 22:38:03 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crazy Diner: Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crazy Diner: Cooking Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodin häiriökolikot ▞▞▞
▞▞▞ Crazy Diner: Cooking Game 2022 version ▞▞▞
En vieläkään tiedä mihin voin käyttää purppuranvärisiä helmiä, eikä peli ole pyytänyt minua käyttämään niitä ollenkaan. Pääsi NY-tason vain saadakseen selville, että kolikot eivät siirry Rooman tasolle. Toivon, että voisin antaa tälle yhden tähden.
Päivitykset tekevät pelistä huonomman eikä paremman. Sitten he tarjoavat / pyytävät sinua arvioimaan ne ja sallivat vain 5 tähden. 1-4 tähteä lähetetään automaattisesti sähköpostiin ongelman selittämiseksi ilman ratkaisua... ei. Älä kysy vaan yritä sanella haluamaasi vastausta.
Kauhea. Epärealistiset odotukset. Menen niin nopeasti kuin pystyn ja annan asiakkaille heidän ruokansa ajoissa, mutta silti saan yhden tähden jokaiselta tasolta. Mitä minun pitäisi tehdä? Lisäksi tarina on kauhea. Tuntuu kuin se olisi 5-vuotiaan kirjoittama. Jos haluat todella hyvän, mukaansatempaavan tarinan, pelaa Cooking Diarya. Tarina on rehellisesti hämmästyttävä~
Pidän pelistä kaiken kaikkiaan, mutta voit vain kerätä rahakkeita. On ikävää, että et voi vaihtaa niitä jalokiviin tai pelin lisävoimiin. Suunnitelma pelin poistamisesta.
Rakastan peliä todella paljon. Toivottavasti saavat korjattua viiveen..
kun tulin burgeritasolle, se ei toiminut miksi? se sanoo, että tarkista internet, mutta yhteys on hyvä. miten voin toistaa sen uudelleen? vai pitäisikö se poistaa?
☆☆☆☆☆☆
Se on loistava peli, paitsi se, että tilaaminen vie liian kauan, joten epäonnistut tietyillä tasoilla riippumatta siitä, kuinka nopeasti työskentelet. Saa minut ajattelemaan, että he haluavat sinun käyttävän rahaa timantteihin.
Rakastan tätä peliä, olen läpäissyt jokaisen tason ja odotan vain päivitystä, jotta voin jatkaa rakentamista. Tietääkö kukaan milloin ne päivittyvät???
Crazy Diner: Cooking Game Strategy tva
Minun on jatkuvasti joko päivitettävä tai ilmoitettava siitä erittäin huonon suorituskyvyn vuoksi. Se toimii noin 30 sekuntia hyvänä päivänä, sitten lakkaa toimimasta, annoin sille vain 1 tähden, jotta voisin kirjoittaa pelistä arvostelun, muuten se olisi ollut 0, olen järkyttynyt siitä eikä kukaan vastaa valitukseen, kun ilmoitat se ladattiin, koska tämän pelin arvostelut olivat hyviä, se on ainoa syy
Hauskaa ja haastavaa! Antaisin sille 5 tähteä, mutta saat vain yhden avaimen tasoa kohden ja jokaisella tasolla on pelattava 3 kertaa.
Se on hieno peli, MUTTA on aikoja, jolloin mainos ei toistu ja tekee koko pelin täysin virheellisen, jolloin sitä ei voida pelata. Minun täytyy käynnistää peli uudelleen aina, kun se tapahtuu. Olen jo poistanut tämän pelin KAKSI vain yrittääkseni päästä eroon siitä, mutta se tapahtuu edelleen.
En voi avata tätä sovellusta, se sulkeutuu automaattisesti, korjaa tämä ongelma
Ihan viihdyttävä peli.
Pidän tästä pelistä, mutta se huijaa. Joten sinun on käytettävä jalokiviä voittaaksesi tason. Joillakin ajoitetuilla tasoilla odotat asiakkaita, vain yksi tulee. Aikasi loppuu! Toki peli tarjoaa jalokivet, ei mikään lähelläkään niitä 120 jalokiveä, joita sinun on käytettävä jatkaaksesi peliä.
Pidän pelistä, mutta se jäätyy toisinaan ja on todella hidasta. Ole hyvä ja annan 5 tähteä.
Crazy Diner: Cooking Game Стратегії lyi
Kun pääset korkealle tasolle, on mahdotonta jatkaa ilman tavaran ostamista
Miksi en näe uutta päivitystä junan jälkeen? Sain päivityspalkinnon, mutta se ei antanut minun tehdä päivitystä
Rakastan tätä peliä, mutta toistaiseksi en ole löytänyt vaihtoehtoa mainosten poistamiseen, jos se olisi pientä maksua vastaan, maksan mielelläni mainosten poistamisesta. Onko tälle vaihtoehtoa? Mainokset näyttävät lisääntyvän tason noustessa, joten haluan sammuttaa ne.
Pidin todella tämän pelin pelaamisesta, mutta en voi avata sovellusta edellisen päivityksen jälkeen. Se kehottaa mobiilidatalle lataamaan resurssit. Oli jo päällä, mutta sovellus ei vastannut. Tämä täytyy todella korjata. Kiitos.
Pidän tästä pelistä, mutta mainos joka parin kierroksen jälkeen on aivan naurettavaa.
Hyvä vain alkuvaiheessa.. juuttuu ja liikkuu vain, kun kulutat myöhemmissä vaiheissa.. he päättävät satunnaisesti, mitä pisteitä annetaan jokaisesta annoksesta. Turhauttaa ensimmäisen 300 parittoman tason jälkeen
Latautuu uudestaan ja uudestaan, mutta ei voi pelata
Nautin siitä, kunnes tehot loppuivat. En kirjaimellisesti voi läpäistä yhtään tasoa ilman tehostusta, olen niin kaukana tavoitteen saavuttamisesta ilman niitä. Joten pohjimmiltaan ne pakottavat sinut maksamaan tehosteita ja ainoa tapa saada lisäyksiä on voittaa tasoja... hmm vaikuttaa haitalliselta. Olen niin lähellä tämän pelin poistamista!
Olen tasoilla, joilla hotellia remontoidaan. Jotkut tasot ovat kovempia, ja ylimääräinen 10 sekuntia peliaikaa ei aina ole vaihtoehto (ei todellakaan ole muuta järkeä kuin he haluavat sinun käyttävän sinisiä helmiäsi) tason suorittamiseen. Joten joko menetät kyseisen tason ja minkä tahansa saavuttamasi saavutuksen tai käytät 120 sinistä helmiä saadaksesi 30 sekuntia ylimääräistä aikaa tälle tasolle. Tässä vaiheessa peliä on harvinaista saada palkkioksi sinisiä helmiä.
Crazy Diner: Cooking Game Strategy tva
Se on hauskaa ja nopeatempoista. Hyvä grafiikka.
Minulla on ongelmia pelini kanssa...joululahja ja muu lahja katosivat poistuttuani sashimi-paratiisista aloin pelata bento landia ja lahja ei tullut näkyviin edes tietoni laitettuani ja pelaamalla lisää tasoja
Ostin jotain ja automainokset loppuivat. Nyt voin katsoa mainoksen lisäajasta tai ilmaisesta tuotteesta. Pidän parempana niin. Tekee pelistä hauskempaa.
Lisää ilmoituksia, päivittäisiä haasteita, lemmikkejä tarinaan ja lisää myös suunnitteluvälilehti lahjan kanssa. Lisää mahdollisimman pian
Riippuvuutta aiheuttava ja korkeammilla tasoilla lähes mahdotonta läpäistä tasoja ilman tehosteita, ja tietysti paljon mainoksia (vaikka maksaisit mainoksista)
Car Driving School : Car Games Macəra iho